basenlisette2018.reismee.nl

Club Colombia

De directe vlucht van Amsterdam naar Bogota was met extra beenruimte en een glaasje champagne goed uit te houden:) Wij kwamen op tijd aan in Bogota waar wij direct de taxi naar het hotel casa deco in 'Candelaria' namen. Bas had een super mooie suite geboekt met fantastisch uitzicht over de stad. Uiteindelijk hebben wij er weing tijd doorgebracht want zoals altijd waren wij erg benieuwd naar de stad, en toe aan goede koffie en een biertje. Gelukkig zijn beide in overvloed te vinden in Bogota. Rond een uur of 7 zijn wij lekker gaan eten in een mini restaurantje genaamd Capital Cocina y Café.

Na een nacht weinig slaap en een heerlijk ontbijt zijn wij een regenjasje gaan scoren voor Bas, aangezien hij zijn goede versie uit het oog is verloren het afgelopen jaar. Wij loven een biertje uit aan degene met de gouden tip...! Het kopen van de mooie groene regenjas was nog een uitdaging. Uiteindelijk zijn wij uitgekomen bij een bijzonder Colombiaanse winkel met (volgens een voorbijganger) lage prijzen en lage kwaliteit. Wij zullen zien hoe lang de jas het uithoudt....

Rond het middaguur zijn wij richting vliegveld getaxied om de auto op te halen. Aangezien wij deze last minute besteld hadden was er niet erg veel keuze. Wij kwamen uit bij FOX rentals en hebben een bijzonder autootje...even wennen dus...